Un sitio en el infierno, Bartolomé Blaya
2011.HD
Director: B. Blaya
Ajudant de direcció: Candela Montesinos
Director de fotografia: Javier Tostado
Guió: Charly Alvarez
Càmera 1: Israel Sánchez-Beato
Càmera 2: Jose Luis Martínez
So directe: Antonio Suesta
Ajudants de Producció: Pedro Murillo, Ana Rivas, Cristina Marco, Esther Piedrabuena, Ana Martínez i Nuria Tudón
Alicia Sanz – Paola
Diego Ramirez – Diego
Marcelo Martinez – Malalt-Agent
Andrés Martinez – Hector
Fernando Fuertes – Malalt 1 / Cambrer 1
Hugo Iglesias – Malalt 2 / Cambrer 2 / Detectiu
María Jazmina Martí – Malalta
Candela Montesinos – Celadora 1
Cristina Marco – Celadora 2 / Clienta 1
Ana Rivas – Clienta 2
Esther Piedrabuena – Clienta 3
Pedro Murillo – Clienta 4
Entrevista amb Bartilomé Blaya
Com et vas iniciar al món de l’audiovisual?
Com que sóc productor musical vaig sentir la curiositat per la realització de videoclips i vaig decidir començar a dirigir-los.
Que et va impulsar a començar amb la realització de curtmetratges?
Les meues ganes de superació i les ganes d’anar un pas més enllà d’un videoclip musical. D’ahí, aquest CurtClip.
És la primera vegada que presentes un treball a Quartmetratges? Si no ho és, com va ser la teua experiència en edicions anteriors?
Si, es la primera vegada
I ara parlant del curtmetratge, com va sorgir la idea que va iniciar aquest treball?
En vistes a com està la situació del mercat musical he intentat buscar alguna cosa diferent per a promocionar els nous temes dels artistes.
Quant de temps t’ha portat des de l’escriptura del guió a la seua difusió?
Tres mesos
Quina va ser la part més complicada de la seua elaboració?
A més de quadren les dates per a la actriu, aconseguir que es complirà el pla de treball… (rises)
I quin moment d’aquest procés recordes amb més estima?
Quan l’actriu, Alicia Sanz, en una de les escenes en les que s’estava fugint del personatge d’Hextor, aquest es va doblar un turmell, fent-se prou mal, i no va dir res fins que va acabar la toma.
Cap pel·lícula o director en els qual t’hages inspirat?
Cap
Amb quina càmera prefereixes treballar?
Em sent còmode treballant amb la P2 Panasonic i la Refex Canon però m’agradaria realitzar algun curt amb la Red One
Quins són els ingredients necessaris per a poder dur endavant un projecte d’aquestes dimensions?
Ganes, il·lusió i diners.
Cap curtmetratge fetiche?
Joseline
Cap on creus que camina el curtmetratge?
Cap a menys D’autor i més comercial.
I per últim, que li diries al públic que vindrà a veure el curt a Quartmetratges?
Que no vagen predisposats a veure un curt normal ja que veuran una nova fórmula entre el curt i el videoclip i que el gaudeixen.
Deja una respuesta