Aquest taller pretén contribuir a la democratització de la informació i la cultura, i sensibilitzar als participants amb propostes sobre com començar a crear continguts culturals accessibles en el seu dia a dia. Aquest serà un primer pas perquè la informació i la cultura siga per a tots, impulsant l’ús dels sistemes tecnològics que donen accés als continguts culturals (audiodescripció i subtitulació enriquida) perquè les persones amb discapacitat sensorial (sords, cecs i/o sordcecs) gaudisquen de la cultura en igualtat.
📆 𝐃𝐢𝐥𝐥𝐮𝐧𝐬 𝟐𝟏 𝐝’𝐨𝐜𝐭𝐮𝐛𝐫𝐞, 𝟏𝟕:𝟑𝟎 𝐡 en l´Espai de Creació Jove
🎓Impartit per Nuria Sanmartín, llicenciada en Traducció i Interpretació docent de la UV, i el realitzador Miguel Ángel Font.
Activitat destinat a realitzadors, productors, formadors i membres d’associacions vinculades amb l’àmbit de l’accessibilitat als quals els interesse fer inclusiva qualsevol obra que creen o representen amb la finalitat de conscienciar al col·lectiu amb el qual treballen i al públic en general.
𝐀𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐚𝐭 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐮𝐢̈𝐭𝐚 𝐚𝐦𝐛 𝐢𝐧𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐜𝐢𝐨́ 𝐚 📧𝐪𝐮𝐚𝐫𝐭𝐦𝐞𝐭𝐫𝐚𝐭𝐠𝐞𝐬@𝐪𝐮𝐚𝐫𝐭𝐝𝐞𝐩𝐨𝐛𝐥𝐞𝐭.𝐨𝐫𝐠